Dagens hurtiga schema! ;)

Jag tänkte just på va jag ska göra idag. Och jag kände mig faktiskt ganska sportig när jag kom på allt jag skulle göra.
Nu har mormor och morfar (har en hund som heter Eddy) kommit också så har två hundar i huset nu! :D

SCHEMA:

- Fotbollsträning
- Ut och springa med Sigge.(Eddy är för seg)
- Ut och jogga (låååångsamt) med Eddy.
- träna (pappa erbjöd sig just att skjutsa mig till gymmet på hans jobb! :D)

Och sen ikväll sätter jag mig på träningscykeln nere i källarn för att ha en anledning att inte sitta och småprata.
När jag själv kollar på mitt lilla schema så känner jag mig lite sportig och så. Men lägger väll ut ett inlägg ikväll om hur min dag blev... :/

Men börjar med att äta frulle! ;D

Puss på er! //Hanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0