Grattis Alice!

Idag fyller min kära kompis Alice år! Hon är en helt underbar tjej och jag hoppas att hon får en underbar dag!
Man kan ju nästan säga att hela Sverige firar henne! Eftersom det är Nationaldagen eller Svenska Flaggans dag som vissa säger.
Alice har gått på samma dagis som mig och sedan i samma klass under ett långt tag, vi har haft starka relationer och varit som systrar. Hon betyder otroligt mycket för mig och nu bor hon i Göteborg... Hon flyttade dit för ett tag sen och jag har saknat henne så! Nu ger hon väll liv och fantasi till någon lyckligt lottad person som är hennes kompis.
Ha en underbar dag Alice!
~~Hanna! <33

Hittade denna gamla bild! Aww! Vad gullig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nåå<3 Vad gullig du är ! Saknar dig så mycket <3 Vi måste verkligen träffas i sommar :) ! Kramar !!!! ;)

2012-06-07 @ 11:44:55
Postat av: Alice<3

Kommentaren var från mig:) Glömde skriva namnet hehe

2012-06-07 @ 11:45:44
Postat av: Alice<3

Kommentaren var från mig:) Glömde skriva namnet hehe

2012-06-07 @ 11:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0