Lästime!

Sitter här med mina underbara böcker! Vet att ni säkert längtar till en ny bokrecension av mig och ta det lugnt! Det kommer. Nu ska jag börja läsa Harry Potter serien snart. (när jag kommit hem från USA) men jag kan ju alltid börja läsa innan! En vecka kvar nu! Oooo! Jag längtar! Men jag kan inte mer än vänta nu! Och läsa lite HP. Jag har faktiskt läst fyra av böckerna förut, men då var jag bara åtta och inte en sån Bokmal som jag är nu! Jag har faktiskt läst en bra bok som är ganska tunn nu på slutet. 'Med Beröm Godkänd'. Och sen har jag läst trilogin (Alla tre böckerna) i Hungerspelen. Jag började med den för ca. 2 veckor sen och blev klar med den i förrgår typ... "Jävla Bokmal" sa en av mina kompisar.
Shit the same lixom! Haha! Man fastnar ju i boken liksom. Kommer recensioner om dom snart. Och om några till jag läst!
Pusspuss!
Här är en underbar bild på serien det är dax att läsa nu! ~~Hanna! 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0